gammal och ung!

Cilla

Trådstartare
har nu haft in lilla Tiger i 3 veckor, men Fiffi, surkärringen till 4åring, har helst velat stirra honom död (hon har prövat, det funkar inte... :D )

men idag hände detta!
hon kan bara inte låta bli..... :angel:
filmen

är bara så glad att det äntligen har släppt lite, så ja bara måste dela med mig.... :banana:

Sv: gammal och ung!

Snart kommer dem säkert ligga och tvätta varandra också, svårt att hålla upp en hård fasad mot en sådan där charmör hur länge som helst. :D

Men gud vilken typisk dam ! Hon försöker se så ordentlig ut och sitta fint och vara helt ointresserad - men det går liksom inte att motstå...

Vem kan motstå en flygande, vit, fluffig råtta? ;)

haha, precis!

sen på slutet kommer hon på vad hon har gjort (lekt med en leksak tillsammans med monsterTiger, ajjabajja!) och måste tvätta sig lite.... :rofl:

Och så lilla buskatten som snällt sitter och väntar när den värdiga katten råkar leka lite. Underbara ! Så mycket katt !

När vi skaffade ne liten lekkompis till våran då 2 årige kise blev han inte så glad. Det var en del spottande och fräsande i början, och ibland åkte klorna ut och sa till med hårdhandskarna.
Nu är de kompisar, för det mesta. Visst händet det att våran lilla kommer fram och tycker det är jättekul och busa med gamlingen som ligger och sover, men gamlingen är cool och bryr sig inte så mycket.

Oftast kommer de bra överens, så här kan det se ut ibland
http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_28/22370000-22379999/640x480/22373477.jpg?0
eller såhär:
http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_28/22370000-22379999/640x480/22373962.jpg?0

Måste fråga, det är helt klart en eksak som faller vår Tössen i smaken, var inhandlades den?
Vi hade en leksak, på pinne och en snoddsnöre till en igelkott (som låter när man skakar den, bjällra inuti?) Hon lekte med den så mkt att hon hade sönder snöret till slut :D Studsande leksaker är jätteroliga tycker hon.

Måste fråga, det är helt klart en eksak som faller vår Tössen i smaken, var inhandlades den?
Vi hade en leksak, på pinne och en snoddsnöre till en igelkott (som låter när man skakar den, bjällra inuti?) Hon lekte med den så mkt att hon hade sönder snöret till slut :D Studsande leksaker är jätteroliga tycker hon.

skulle tro att den finns på de flesta störra mataffärer, jag köpte just denna på konsum. kan köpa en och skicka till dig om du vill. :D

den hänger i taket med ett vanligt snöre och gummibandet hörde till. och den är utbytbar! ja e nöjd och katterna åxå tydligen.

och jag vill ännu en gång påpeka att det finns måååånga andra bra affärer som har bra kattleksaker! (ett försök til att få bort smygreklamen.... :angel: )

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 964
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 275
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar