N

Nun

Nån mer som har glädjen att få ha kvar sin vovve lääänge? Min gammelfarfar är femton år nu. Har haft honom sen han var sju veckor o mindre än katterna... Vi har hunnit med så mycket roligt - o njuter fortfarande av vår tid tillsammans! :love: :love:

Sv: Gamlingar

Mina föräldrar hade en schäfer då jag var liten som blev 14 år. Och deras groenendael som dom har nu är 10 år men uppför sig som en unghund så jag hoppas hon har många år kvar.

jag har en Sch/BC/collie blandning som blir 14 augusti...fick henne som ettåring som omplacering.....

Min springertik är tolv nu! Visst märks det att hon börjar bli äldre men hon e fortfarande pigg och glad! stendöv men annars omväxlande lydig och busig och precis sig själv! Men visst sätter man lite extra värde i varje dag nu för man vet ju inte om det är månader eller år kvar....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 138
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka