Gamla symaskiner, serviceförsök...

Jag har köpt det som metervara i den lokala bokhandeln men även på nätet. Hittar du ingen i butik kan du PM:a din adress om du vill så kan jag skicka en bit. Det blir ofta någon restbit över när jag plastar böcker även om jag försöker hålla det till ett minimum.

Tackar! Ska försöka svänga förbi en bokhandel snart då så får jag se vad som finns, förhoppningsvis har de något att klämma lite på så blir det enklast. :up:
 
Jag har köpt det som metervara i den lokala bokhandeln men även på nätet. Hittar du ingen i butik kan du PM:a din adress om du vill så kan jag skicka en bit. Det blir ofta någon restbit över när jag plastar böcker även om jag försöker hålla det till ett minimum.

Är det det som kallas "bokplast" på Staples? (Får ju inte länka antar jag. :D)

I så fall borde jag vara i närheten av en affär om ett par dar, ska passa på att kika in där.
 
Är det det som kallas "bokplast" på Staples? (Får ju inte länka antar jag. :D)

I så fall borde jag vara i närheten av en affär om ett par dar, ska passa på att kika in där.

I min bokhandel kallas den tjockare för kartplast men på nätet även bokplast. 60 mikron är relativt stabilt men jag tror den jag använder är på 80 mikron (jag kommer faktiskt inte ihåg hur tjock den är).
 
I min bokhandel kallas den tjockare för kartplast men på nätet även bokplast. 60 mikron är relativt stabilt men jag tror den jag använder är på 80 mikron (jag kommer faktiskt inte ihåg hur tjock den är).

OK, men då börjar jag där och känner ungefär hur plasten verkar i alla fall! :up:

@Monstermom Kan du inte bara köpa lite tjockare a4-papper? :)

Det kommer inte att hålla för nålarna, tror jag? Och jag vill ju att när jag väl slagit femhundra hål i ett elände ska jag inte behöva göra ett nytt kort igen om jag vill upprepa mönstret. :p
 
Böcker är viktiga! :p dock hade jag nog aldrig kommit på tanken att plasta in dom :p vikter hundöra med ibland, och "knäcker" ryggen för dom ligger uppslagna med ryggen upp på toa golvet. .:o

O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o O_o :arghh:

De få gånger jag lånat ut någon bok (till ovan nämnda bekant) har det menande lämnats med ett bokmärke :D bekanten tog inte illa upp, denne vet hur jag är med mina böcker :p

... och jag vet hur bekanten är med sina böcker... :cautious: :cautious:
 
Aha. Bättre köpa från kontorsaffär då kanske? Du får gärna pma vart du köper ditt :)

Jag googlade faktiskt priser pga den här tråden, jag behöver nog köpa mer snart. Stället jag köpte från förra gången har blivit svindyrt (det är länge sedan jag handlade, 60cm x 10m räcker rätt länge :p).

Staples verkar vara billigast men Matton, Kontorsshop och Swedoffice har också till rimligt pris.
 
Jag googlade faktiskt priser pga den här tråden, jag behöver nog köpa mer snart. Stället jag köpte från förra gången har blivit svindyrt (det är länge sedan jag handlade, 60cm x 10m räcker rätt länge :p).

Staples verkar vara billigast men Matton, Kontorsshop och Swedoffice har också till rimligt pris.
Samma som jag hittade med andra ord. Då lär nått av de ställena ha ok kvalitet tror du? :) var ju inte så dyrt som tur va!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag har en gammal Singer-symaskin från år 1906. Den har tillhört min mormor, och mamma (76 år) minns när hennes mor sydde kläder och...
Svar
18
· Visningar
1 587
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 137
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 379
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp