Monstermom
Trådstartare
Den ser ju fin ut!
Nu när du har fyra stycken, kanske du kan sälja en eller två? Så har du råd att köpa flera
Själv har jag lämnat in min på lagning, ska hämta den imorgon. Kanske är mesig, men jag vågar inte pilla med el (speciellt inte efter mysko-lukten)
Japp! Jag kan sälja... Hm.. Men alla gör ju olika saker!
(Jag tror faktiskt den senaste är värd mer än jag gav för den egentligen - i alla fall nu när den funkar - men samtidigt ville jag ha just en slant shank med mönsterkammar, så sälja är kanske inte först i planeringen... Beror kanske på hur hungrig jag hinner bli... )
Aha, ja jag är själv livrädd för el (jag växte upp i ett hem där elsäkerhet var för mesar, nakna kablar och eluttag utan kåpor här och där, och när jag fick ström i mig så var det bra för då hade jag lärt mig, typ - jo, jag lärde mig att all el är skitläskig! ), så jag fattar. Nivån på pedalerna är någorlunda inom vad jag känner att jag fattar (litegrann), men gjorde jag inte det så skulle jag knappast vilja ta råd från galningar på internet heller!
Hoppas den funkar bra imorgon då, och hör gärna efter vad de gjort med den och dela med dig av det här?
Ah, då blir det ju knivigare...
Funkar de till båda singer-maskinerna??
Jag tror nog att det skulle funka för en del, så jag säger inte att hon i videon har fel, bara att jag inte fick till något sådant.
Ja, 42* och 43*-modellerna ska ha samma system så i stort sett alla delar ska passa alla (utom saker som är specifikt till för kamsystemen, där får man ju dela upp efter modeller som har respektive saknar kammar), medan 40* tror jag är samma nästan allt förutom just stygnplåtarna (annat fäste), och 41* har gissningsvis samma som 40*-orna. Fast jag har för all del inte provat (vill inte fresta mig själv att börja med något igen ), men jag kan ju kolla nu! Moment... Jäss, passar perfa!
Börjar dock misstänka att det kanske inte blir så mycket symaskinstid imorgon, eftersom anledningen till att jag inte tänkt på att ta av mig mössan inne efter kvällspromenaden sannolikt har att göra med att det är snorkallt härinne. Pannan står visst. Igen.
Vore himla bra om jag kunde utveckla ett lika stort intresse för värmepannor som för symaskiner, då slapp jag svära och muttra en halv dag i källaren imorgon och kunde tycka det var kul istället.