Japp, ser ut ungefär såhär:
Fast min har inga såna där streck på sig. Den följde med maskinen.
Hade också gärna haft en sån där fancy-schmancy maskin, men det är
helt utanför min budget!
Så istället inbillar jag mig att det är charmigt när maskinen springer iväg åt nåt håll. Det ska va så, det är hemmagjort.
Men prova vettja! Det är faktiskt jättekul! För min del blir det inte precis som jag tänkt mig, men det är kul det med!
Fast jag har ju ritat av foton. Skulle aldrig kunna teckna Monster, finns inte en halv chans i ett djupfryst helvete!
Men kör man ett foto i ett "tecknat"-filter så tar ju det fram de avgörande strecken, och så är det bara att rita av det.
Tyvärr gör ju symaskinen rätt mycket som den vill ändå, trots alla fina streck på tyget - men då är det bara att hänga med och anpassa ett eller annat.
På provlappen med kedjesömmar ser Monster ut som en gris. Nåt hände med nosen så den blev ett tryne. Men det ska va så.
Skaffa absolut en billig fot tycker jag! Jag tror det gör väldigt stor skillnad att kunna se rakt framifrån. Min är ju genomskinlig, och det verkar bra - när den står
still. I rörelse blir det bara suddigt och man ser inget igenom den ändå.
Hade den inte varit original till maskinen hade den fått träffa Herr Avbitare redan.
Jag lutar nog åt att skaffa en modifierbar också, men frågan är lite hur det ska gå till - funkar ju inte till Singern eftersom den har slant shank. Kanske pfaffen vill brodera, men den har jag ju inte ens provat än... Och jag är faktiskt väldigt förtjust i Singern hittills. Nåja, får se.
Men ebay är rimligen din vän i alla fall, du har väl ett mindre mysko fotsystem på din. Köp-köp-köp!