Gamla resultat

N

Nangijala

Har två galoppörer som "foderhästar" och båda två har gått på galopp. Den ena startade bara 3 gånger medans den andra var riktigt duktig och sprang in flera tusen. Isola som bara är startad 3 gånger är startad på Täby medans den andra, Agadir , är startad på Irland ((Stall L)).
Hur ska jag kunna få tag på gamla resultat/filmer från dom löpen ?

stämmer väldigt bra!

Du har ridit min häst ! Vem är du ? och när va det ?

Re: stämmer väldigt bra!

jag jobbar på täby galopp, det måste ju vara ganska många år sedan han var i träning. Han var tränarens frus absoluta älskling!!!
Om du går in på atg.se och klickar på "sök sportinfo"/häst så kan du söka resultat på båda dina hästar, jag kan inte hitta din andra häst.........
om du vill kan jag pm:a tränarens namn och telefon nr, jag rider fortfarande hos honom ibland!

Re: stämmer väldigt bra!

Jättegärna! Det skulle va himla kul att få kontakt med alla som rört sig kring Agadir tidigare. Nu är det ju inte jag som äger Agadir, utan en äldre man som heter Dag men jag är ju i stort sett fodervärd på honom. Han har det jättebra , går i en stor hage med tre kompisar och lever livet ((han är dock otroligt svårfångad i hagen)). Jag rider inte honom så mycket nu ((han har semester)) , men till hösten får vi väl se hur det blir med den saken. Vi kanske ska börja träna lite lätt och så ska vi ju se till att "hoppa in" honom så vi kanske kan starta i en hopptävling på senhösten/vintern. Vet du om det finns några filmer sparade från löp som Agadir har gått ? Skulle vara jättekul att se :) . Här har du min mailadress : missingcarisma@spray.se.

Sv: Re: stämmer väldigt bra!

Jag har fått överta ett sto som heter Miss sunset e Red Sunset u Deverell´s Lady,är det nån som vet nåt om henne?Eller hennes föräldrar? Allt om henne är av intresse!!!

Liknande trådar

Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 305
Senast: Sel
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 104
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 368
Senast: dobbis
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 045
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka