JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Går det att hitta äldre resultat i rankingpoäng online än 2002? Eller finns det endast i pappersform? Är intresserad av år 2000.
Sv: Gamla rankingar?
Har för mig man kan maila ridsportförbundet och fråga, de gjorde jag när jag ville kolla upp en häst resultat innan 2002 iaf! Men vet inte hur de ser ut med rakninglistor, de kanske dom inte sparar! Lättast är nog och ringa till dom och fråga
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Ekonomi & Juridik
Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall.
Kikar...
Samhälle
Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant.
Få, nästan inga, mord i Sverige utförs...
16
17
18
Hästmänniskan
Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2
3
GVFÖ 2025
Kultur Ebba o Pontus är favoriter 🥰
Tycker de är väldigt fina ihop.
Alexander växte även i mina ögon under detta avsnitt. Kändes mer...
Nepenthe
3 minuter sedan
Livskristråden
Kropp & Själ Nu har inte jag häst längre(sålde när jag fick barn). Men jag hade lätt tackat ja till någon som ville umgås med hästen och hänga med...
Dorinda
13 minuter sedan
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle https://www.bbc.com/news/articles/c1jx9ep5l63o
Om någon vill skicka till USA. Hela röran påverkar många olika branscher.
MJLee
18 minuter sedan
Svar: 967
Visningar: 37 945
Allmänt