Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns faktiskt inte helt orimligt ...enligt teorin från @Retro kanske det är Littlefinger som är kvar på slutet istället. Det hade ju inte känts helt orimligt sett till Tre Kronor-kopplingen![]()
För han är det då ingen som gillar...
Alternativt att Littlefinger spränger allt och överlever.
Händer det finns det viss risk att TVn åker ut genom fönstretKänns faktiskt inte helt orimligt ...
Nej alltså @Retro hade ju en annan kandidat som överlevande i sin teori - jag bara använde fanns men en alternativ slutsats. Så det är nog mina inlägg du ska ignorera
Jag tyckte nog att din teori var ÄNNU mer deprimerande än min med tanke på överlevarenNej alltså @Retro hade ju eb annan kandidat som överlevande i sin teori - jag bara använde fanns men en alternativ slutsats. Så det är nog mina inlägg du ska ignorera![]()
Det tycker jag medJag tyckte nog att din teori var ÄNNU mer deprimerande än min med tanke på överlevaren![]()
@Retro
Dany bars ju gravid in i tältet där "döden dansade" när Kahl Drogo skulle räddas, jag fattade det som att det var därför barnet dog. Häxans ord gällde vad jag förstod det som, enbart Kahl Drogos liv. Och sedan kvävde Dany honom och eldade upp hans kropp, häxan, sig själv och drakäggen, men på morgonen var det hon och de tre drakbebisarna som reste sig ur askan. Minns inte att det någonsin konstaterats att hon är infertil, hon kanske bara tror det?
Nja, initialt var det väl hästen, men eftersom Dany gick in och störde så gick det fel och även barnet strök med. Eller, så tolkade jag det åtminstoneMen det var väl hästens liv som betalade för Drogos? De offrade ju hans krigshäst. Inte barnet väl? Eller står det så i boken?
Så har även jag tolkat det.Nja, initialt var det väl hästen, men eftersom Dany gick in och störde så gick det fel och även barnet strök med. Eller, så tolkade jag det åtminstone.
Nja, initialt var det väl hästen, men eftersom Dany gick in och störde så gick det fel och även barnet strök med. Eller, så tolkade jag det åtminstone.
Så har även jag tolkat det.
Ja, så är det nog. Det hade varit tråkigt om allt skrevs precis så som det var. Då skulle vi inte sitta här och spekuleraJag har hela tiden tänkt att det medvetet är luddigt beskrivet (både i böcker och serie) för att öppna för egna tolkningar och konspirationsteorier.
Det bästa är att det mesta kommer vi nog aldrig att få reda på, precis som IRLJa, så är det nog. Det hade varit tråkigt om allt skrevs precis så som det var. Då skulle vi inte sitta här och spekulera![]()
Så är det nog. Och vissa "profetior" finns bara i böckerna, och inte i serien. Jag har svårt att hålla isär vilken information man fått från böckerna/serien och det är ju inte säkert att serien fångar upp alla trådar från böckerna.Det bästa är att det mesta kommer vi nog aldrig att få reda på, precis som IRL![]()
Ni får väl se det själva och sen igen tillsammansJag och särbon tittar tillsammans... och vi kommer inte att vara på samma ställe på ett bra tag. Är det skäl för honom att göra slut om jag skulle råka titta själv på sista avsnittet?![]()
![]()