Galopphulligan

Sv: Galopphulligan

Så tillfredsställande när man får ge uttryck för vad man egentligen tyckar och tänkar.

Hi hi de är för härliga de små fullbloden. ;)

Snygg uppsittning av jockeyn efteråt.

:bow::bow: Så diskret, bara dyker upp och så hej hopp av med människokräket , sedan försvinna ur bild :rofl:

Det ser väl inte helt smidigt ut när han häver sig upp, men ungefär 20 gånger bättre än när jag försöker göra det samma. :angel:
Fast jag misstänker att jockeyn i det här fallet är rejält trött, Topham Handicap Chase är trots allt dryga 4300 meter och går över samma hinder som Grand National.

Vissevasse. Han ska ut igen om en halvtimme ;)

Nog borde en relativt ung sak, som du, studsa upp i sadeln som en gummiboll. Jag skyllar på framskriden ålder och kalaskula. Sistnämnda tar emot så in i bänken och fungerar faktiskt som gummiboll, fast i motsatt riktning.

För strama brallor kan jag relatera till. De tycks krympa även när man inte tvättar dem :confused:
Ett av världens under... nästan lika mycket ett under som sten är det. Jag är säker på att sten i verkligheten är levande materie för de avlar av sig som kaniner på träningsbanor, har jag lagt märke till.

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 888
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 561
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar