galopp stall i värmland

E

elina33

är det någon som vet ett galoppstall i värmland. för jag vill gärna praktisera och prova på. själv så rider jag och hopptränar men skulle vilja testa på lite annat också. gärna en hemsida så jag kan skika in. tacksam för svar alla hästälskare på jorden. :)

Sv: galopp stall i värmland

Vet att Lilian frick finns i värmland,
Ring o hör med henne.:idea:

du får gärna höra av dej till mig för jag vet allt om Lilian har jobbat där;) så ring mig om du vill veta... men just nu behöver hon nog inte folk för hon har bara typ två hästar som hålls igång knappt det eftersom den ena kommit till mig nere i skåne nu och den andra ska jag rida lopp på... men mitt mob nr kan du få om du vill... kram Jhannah

tack, för att du svara, det fanns en i alla fall som bor i värmland. synd att hon inte hade fler galopp hästar, så jag kunde komma dit och praktiksera eller vara hästskötare, för jag vill så gärna lära mig om fullblod och även testa att rida på dem. de verkar jätte häliga. mhv. från mig.

Vad kul med en galoppintresserad värmlänning! Galoppintresset är ju tyvärr inte så stort här i trakterna men det får vi väl se till att ändra på :)

Vart i värmland bor du? Henrik Engblom, har runt tio-femton hästar i träning på sin anläggning i Mellerud, vilket ju är i närheten av värmland iallafall :P Lillian Frick är den enda tränare i Värmland så vitt jag vet.

Om du är nyfiken på galoppsporten är du varmt välkommen att bli medlem i Göteborg Galopps Ungdomsteam. Det finns faktiskt tre värmlänningar i medlemslistan för tillfället :P. Vi ska ha årsmöte nu på lördag. Hojta till om du är intresserad! Kan du ta dig till Säffle får du gärna lifta med mig därifrån.

Amie

hej du :P igen ring lilian och snakka med henne hennes nr är 054 53 90 44

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 435
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"