Galonvantar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Järnis

Någon som vet vart man kan hitta bra galonvantar eller någon annan typ av vattentäta vantar? Alltså tumvantar...
 
Sv: Galonvantar?

Vissa klädaffärer och även större matvaruaffärer med klädsortiment brukar ha, både fodrade och ofodrade.

/Coop
 
Sv: Galonvantar?

Du får gärna PM:a om du har sett några alldeles särskilt bra på nå't ställe :)
 
Sv: Galonvantar?

Lindex i Marieberg har Bamsegalonisar dom är helt kanon köpte sonens förra året
mvh tail
 
Sv: Galonvantar?

Lindex bamsegalonisar är superbra, jag köpte tyvärr ett par värdelösa på Åhlens, expiditen bedyrade att det materialet var precis lika bra som galon....yeah right. Dom var snygga men genomblöta efter 5 min. Jag borde ha gått och klagat men som latmask är det inte prioriterat.
Nu gäller Bamse!:bump:
 
Sv: Galonvantar?

Tack för tipsen! Ska kolla in bamse då på Lindex:) är det sådana med lite "ärmar " på som sitter kvar bra?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 801
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Bexzor
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 634
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 783
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp