Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad för armeringsjärn (armeringsnät!) du tänker på men det jag har är inte särskilt tungt. Det är lätt att ta en avbitartång och kapa det i den storlek man vill ha också.
Var hittar jag ett sånt här (nätet/gallret/vaddetnukallas alltså)
Att tillverka själv är uteslutet pga ingen tid alls. Har googlat lite men hittar inte riktigt vad jag vill ha. Har ingen egentlig budget/prisgräns. Armeringsjärn är fult och för tungt för väggen så det går inte.
Det på bilden är ett vanligt kompost galler (kanske köpt på ÖB eller JULA (eller om någon inredningsbutik tagit fasta på utformningen och beställd vita galler från tillverkaren)) som lackats vit.
Ikea har något liknande (som heter Myrheden) fast i mässing.
Nej det är det inte, det är från ett designmärke. Varför är du alltid så tvärsäker när du i själva verket inte har en aning?
Nej det är det inte, det är från ett designmärke. Varför är du alltid så tvärsäker när du i själva verket inte har en aning?
Alla kompostgaller jag har sett har rektangulära hål. Det där ser ut att ha kvadratiska.Det på bilden är ett vanligt kompost galler (kanske köpt på ÖB eller JULA (eller om någon inredningsbutik tagit fasta på utformningen och beställd vita galler från tillverkaren)) som lackats vit.
Det är fel storlek tyvärr. Gud vad gnällig jag känner mig. Men vill ha mer kvadratiskt och inte superstort.