Galler/nät till bilder

normal_steel-mesh-wire-noticeboard-with-shelf.jpg

https://www.notonthehighstreet.com/oakdenedesigns/product/steel-mesh-wire-noticeboard-with-shelf

il_570xN.1087996808_1h2s.jpg

https://www.etsy.com/se-en/listing/486289789/gray-silver-wire-wall-grid-wire-mesh?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=wire noticeboard&ref=sr_gallery_10

Vet ej hur det är med leverans till Sverige dock :)

Men jaaaa! Åh tack!!! Det från etsy beställde jag. Skulle skickas från Ukraina tror jag. Blir spännande. Hoppas det kommer monterat så jag inte behöver svetsa ihop det själv ;)

Men jaaaa! Åh tack!!! Det från etsy beställde jag. Skulle skickas från Ukraina tror jag. Blir spännande. Hoppas det kommer monterat så jag inte behöver svetsa ihop det själv ;)
Du har precis beställt ett helt vanligt armeringsgaller som jag försökte tipsa om och som finns på varenda byggvaruhus, fast du har betalat ruskigt mycket pengar för det ;)

Du har precis beställt ett helt vanligt armeringsgaller som jag försökte tipsa om och som finns på varenda byggvaruhus, fast du har betalat ruskigt mycket pengar för det ;)

Haha ähhh :p armeringsjärn då tänker jag sånt som är typ rostbrunt och tjockt? Det känns vulgärt :D

Haha nu är jag efter köpt överprisat galler ;) nä men ser sånt armeringsgaller likadant ut? Åh får dåligt samvete om jag avbeställer (om det ens går) ju.
Så vitt jag kan se är det exakt samma grej fast att det du beställt är avknipsat till ett mindre format med kortare utstickande "pinnar". Det kan ju kanske vara värt de extra pengarna att få det i rätt format, särskilt om man inte har rätt verktyg för att göra det själv :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 607
Senast: Blyger
·
Hemmet Börjar bli galen på att otäcka insekter letar sig in i lägenheten så fort jag har mitt sovrumsfönster öppet 😭 Jag köpte sånt där nät man...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: Soapbubble
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 334
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar