Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lite panik här, har inte förberett mina kläder i tid för söndagens utställning. Duger det här?
Vita jeans samt ljusrosa skjorta?
Eller vita jeans och svart huvtrökja utan tryck.
Vet verkligen inte vad jag ska ha annars.
Ska också visa ponny på söndag (ska vi till samma ställe kanske??).
Kommer att ha vita jeans och svart/mörkblå skjorta eller tröja beroende på väder. Blir det riktigt kallt så har jag väst också men jag brukar få springa ganska bra så man brukar bli ganska varm ändå.
Kollade din hemsida nu och såg lite bilder.
Det var Smirnoff Targed va? Och du stod väl i ridhuset sen och väntade på BIS-klassen eller så? Om det nu var ni så kollade jag iaf extra på din fina häst
Japp det var jag och ponnyn.
Fick "skitpoäng" och lite konstig kritik (vissa saker var helt motsatt mot vad han alltid har fått annars) tyvärr men det är sånt som händer. Sen att han var lite överladdad var ganska spännande då han brukar stå och se slö ut i vanliga fall.
Kläder & Bli fin
Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.