gah! kläder för utst.

_Runaway_

Trådstartare
Lite panik här, har inte förberett mina kläder i tid för söndagens utställning. Duger det här?
Vita jeans samt ljusrosa skjorta?
Eller vita jeans och svart huvtrökja utan tryck.
Vet verkligen inte vad jag ska ha annars.

Sv: gah! kläder för utst.

Satsa du på jeansen och ljusrosa skjorta!! :)

jeans o rosa skjorta låter snyggt, men äör det lite kyligt kan du ju ta tröjan :idea: :)

Det låter jättefint med skjuortan. Men ta med tröjan om det blir kallt. LYCKA TILL!!:banana:

Tack allihop, trodde jag var lite mot strömmen som valde rosa :D Tar med mig tröjan för säkerhets skull

Ska också visa ponny på söndag (ska vi till samma ställe kanske??).
Kommer att ha vita jeans och svart/mörkblå skjorta eller tröja beroende på väder. Blir det riktigt kallt så har jag väst också men jag brukar få springa ganska bra så man brukar bli ganska varm ändå.

Vilket sammanträffande :D Vad hade du för häst då? Ras, namn klass? Och hur gick det? :)

Kollade din hemsida nu och såg lite bilder.
Det var Smirnoff Targed va? Och du stod väl i ridhuset sen och väntade på BIS-klassen eller så? Om det nu var ni så kollade jag iaf extra på din fina häst :love:

Japp det var jag och ponnyn.
Fick "skitpoäng" och lite konstig kritik (vissa saker var helt motsatt mot vad han alltid har fått annars) tyvärr men det är sånt som händer. Sen att han var lite överladdad var ganska spännande då han brukar stå och se slö ut i vanliga fall. :angel:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 891
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 827
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 723
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka