Sv: G.Chanel

Såg ju skitsnygga ut! Fastnade för deras stigläder, var grymt snygga blir nog att beställa ett par sådana tror jag:d

Nej, men har provat en begagnad som finns inne in kalmar. Tyvärr inget som passar nån av mina nuvarande hästar.

Obstacle 2000 CC tycker jag är skitläcker :love:

(onödigt inlägg kanske :p)

ska prova samma sadel

Jag har den hemma den på v-centralen =)

hoppas den passar min he he:angel::)

vem kan du vara? *nyfiken*

:p

Rider för udden på den lilla fuxen på min avatar. Ska tävla där imorgon. Vad rider du för för klubb?

Jag har en Guy Chanel sadel, älskar den:bow:

Du sitter lika "nära" hästen som i en butet, men den är lika "mjuk" som en CWD, det är absolut en kanonsadel. Om den inte passar din häst kan du pm:a mig, jag är intesserad av en till.

17604434.jpg

jag har ridit för udden, men har inte en tävlingsklar häst just nu så ingen tävling för mig tyvärr =(

vad heter du och hästen, ta det gärna på pm om du vill berätta =)

oh snygga sadlar måste jag säga. (:
Passade den Guy Chanel sadlen du skulle prova på din häst?

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 401
Senast: MalanMjöl
·
Hundträning Det finns förstås många myter, teorier och metoder runt hundträning. Nos i kiss är väl en av de mest välkända och utdaterade... men idag...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
9 790
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 515
Senast: Elise4321
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 004
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar