Fyraårschampionat

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare murvel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 195
M

murvel

När anmäler man stg och vart? Måste man kvala och kan man någonstans läsa regler? Har en treåring som jag hade tänkt att kvala till nästa år då han blir fyra. Tillsist, visst får man starta fullblod oxå?????

Gå in på: www.swedehorse.com så står årets regler för dressyr o hoppning där (FT är ej klart än) rglerna kan ändras år från år men i stort sett kan du se hur upplägget är ju o vilka kvalregler som gäller i år :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 562
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 464
Senast: WildHorse
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 191
Senast: Lejontand
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för... 2
Svar
25
· Visningar
1 985
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka