och en Bonus bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enormt mycket tack ja han är söt och enormt vacker min lilla Prins@lady foxglove Jättesöt pålle du hittat!!
hahanungeför som för mig 164 och hästen 181 jag som är van vid stadiga kallblod pö högst 150
@lady foxglove @Van Remo jag förstår inte hur ni vågar er upp på era bjässar. Min madam på 160 är nästan på gränsen till lite för hög, tycker jag (är själv 164 ^^) Det är precis så jag kommer upp utan pall (vilket kanske säger mer om min ovighet än hästens strl...)
Vilka strl har ni på grejer? Typ täcken, grimmor och sånt?
haha ja en bra undran,,vette fan hur jag kan hoppa upp,lärde känna min häst väldigt länge pö marken ..vi är väl lite halv tokiga kanske och besitter ingen höjdrädsla... Min bjässe drar Full i träns med pga av detta tar han 15.5 i bett ist .Grimmor,schabrak full men drar upp till 165 i Täcken vissa fall upp till 180 .Jag har en STEGE annars skulle jag aldrig komma upp vig som en pinne dessutom haha@lady foxglove @Van Remo jag förstår inte hur ni vågar er upp på era bjässar. Min madam på 160 är nästan på gränsen till lite för hög, tycker jag (är själv 164 ^^) Det är precis så jag kommer upp utan pall (vilket kanske säger mer om min ovighet än hästens strl...)
@lady foxglove @Van Remo jag förstår inte hur ni vågar er upp på era bjässar. Min madam på 160 är nästan på gränsen till lite för hög, tycker jag (är själv 164 ^^) Det är precis så jag kommer upp utan pall (vilket kanske säger mer om min ovighet än hästens strl...)