Future Factory i Åstorp!

Sv: Future Factory i Åstorp!

coolt att det spreds sig det var vi i småland som "var först" med projektet... var du med och red?

Oh ja, jag var där och härjade med min travare som hoppar 1,50
utan anstränging :D

Nä skämt åsido, jag var inte där. Var du?

Satsning på de som just gått över på häst. Är väl ingen elitsatsning direkt då alla som har hoppat LB får ansöka om att vara med, men ett roligt initiativ!

Till ni som har frågat.
Nej jag var inte med, men jag var där i ena ridhuset efter som jag har hoppträning på tordagar.

Är som sagt för gammal (rollator nästa...)

På uttagningen fanns allt från 1,10 ekipage till de som tävlade högre klasser och var lite mer meriterade.
En jäkla massa ekipage var där i alla fall!

Ja visst är det synd om mig, änskar att jag vore under 18 igen, hade då gärna varit med!

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 985
Senast: fio
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 231
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 436
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka