Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fuskskinn är nog svettigare.Tänkte köpa en läderkjol men upptäcker att allt är gjort av lammskinn och då blir jag mindre sugen. Sedan finns det ju fuskskinn som ser i princip likadant ut. Hur är det med känslan? Är fuskskinn kallt jämfört med riktigt skinn?
Det beror på vad insidan är gjort av. Jag har köpt smidigt/tunt fuskskinn som varit väldigt behagligt, det är någon slags mjukt på insidan som jag inte vet vad det är. Jag har också köpt tjockare med glansig insida som var som en portabel bastu att vistas i..Fuskskinn är nog svettigare.
Tänkte köpa en läderkjol men upptäcker att allt är gjort av lammskinn och då blir jag mindre sugen. Sedan finns det ju fuskskinn som ser i princip likadant ut. Hur är det med känslan? Är fuskskinn kallt jämfört med riktigt skinn?
Fast lammskinn är en produkt som blir över vid slakt för kött, jag tror inte att det är en industri. Men välj svenskt!Nu har jag aldrig någonsin köpt äkta skinn eller päls och kommer aldrig någonsin göra det heller. Men jag har provat, och känslan är det ingen skillnad på tycker jag. Jag tänker att jag hellre fryser i fuskskinn/päls än att använda äkta. Men nej, enligt mig är det ingen skillnad = ännu en anledning till att utrota pälsindustrin!
Nu har jag aldrig någonsin köpt äkta skinn eller päls och kommer aldrig någonsin göra det heller. Men jag har provat, och känslan är det ingen skillnad på tycker jag. Jag tänker att jag hellre fryser i fuskskinn/päls än att använda äkta. Men nej, enligt mig är det ingen skillnad = ännu en anledning till att utrota pälsindustrin!