JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fuskarna - om hundsmuggling
Vilken fakta? Förutom att rabies inte går att bota.
Att hundar har falska papper och att de avlivas i tullen.
Inget nytt för mig och MeH kunde de skippat, men jag tyckte det var bra för att vara tv4. Låg nivå ja, men informativt
Samtidigt förstår jag dig, det hade ju kunnat vara mycket bättre.
Övr. Hund
Jag behöver höra nya infallsvinklar.
Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag...
2
Övr. Hund
Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen...
2
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Guldfasanerna
Övr. Djur Hmm, anmälde jag mig frivilligt där kanske 😅 får se vad jag mäktar med just nu, är inne på dag 4 med hög feber och småbarn hemma. Men...
Tilly_85
20 minuter sedan
Svar: 1 474
Visningar: 126 700
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu kan man väl säga att allt går bra *peppar peppar*. Det sista bagglammet som vi höll på att sonda, äter från sin mamma. Efter dag 3...
Ajda
21 minuter sedan
Svar: 1 097
Visningar: 221 944
Djur
Valp 2025
Svar: 751
Visningar: 53 030
Hund
Ormbett
Hästvård Det blev jättebra. Den hoppade YR EM efteråt.
Så här såg det ut när vi slutade bandagera.
Jeps
2 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 3 893
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Liknar du barn vid hästar nu? Vad går först för dig, dina barn eller hästarna?
Barn är också människor. Dom har dock inte alltid...
Fiador
3 minuter sedan
Svar: 553
Visningar: 25 765
Grenar
Hur tjocka osb skivor?
Anläggning 25 mm plywood är sparktåligt :)
Osb är det inte utan kan bara användas som att förstärka en brädvägg (utan luft emellan).
Blyger
58 minuter sedan