Funktionärer till SM i Körning 2007

F

Fjunet

Är det någon här som är intresserad av att tillsammans med mig, vara funktionär på SM i körning på Gotland 16-19/8? Vi får rabatt på resan med båten samt att vi får campa gratis. Lite tråkigt att sova och åka själv.

Sv: Funktionärer till SM i Körning 2007

Jag ska dit men har tyvärr inte tid att vara funktionär eftersom jag ska tävla, men själv blir du inte, vi är massa trevliga folk som ska dit o håller dig sällskap! ;)

Jag skall dit, men jag åker nog dit någon dag tidigare så jag kan hälsa på pappa. Så vi kan ju träffas där. Vi har inte bestämt hur vi skall bo än, hade varit skönt att få en stuga.

Kommer antagligen att befinna mig på plats med brukshästföreningen och ha en liten uppvisning :) Vi kanske skulle ta en Buke-träff, verkar som om en del kommer hit :idea:

Vill dit, men vet inte om jag är så sugen på att vara funktionär... Är jag på körtävling vill jag liksom se tävlingen... Ja sen är det det där med semester också... :mad:

Jag har redan anmält intresse :) Vore kul att få träffa dig med. Vet inte var jag ska bo eller när o var. har inte kommit dit ännu. :)

Du kan bo med mig! Om du har ett tält och en sovsäck :) Jag har Trangiakök - vi kan leva på bönor och nudlar som riktiga studenter.

weehaaa...och spelar poker på kvällarna och sjunger vid lägerelden.

har varken tält eller sovsäck, men det är lätt ordnat :)
Om jag hittar en husvagn då?

Om du hittar husvagn så kommer jag bli härligt nostalgisk eftersom vi tillbringade sommrarna i en Smålandia när jag var liten. Då kan du få höra historier om mina sommarragg när jag var en liten tös, haha :)

Två skånetösor i en husvagn...hur ska det sluta?

Jag glömde nämna att husvagnen har kossor och hundar på hela utsidan, moln där uppe o gräs därnere, snyggt ditlimmade av moi! med husvagnsägarens uppmuntrande tillrop. Alla kommer veta vems husvagn det är.. :)

:rofl: :rofl:

Då ska jag hålla utkik efter en sådan! Jag håller till vid en hästtransport/buss med en gigantisk fjording på sidan, inte heller så lätt att missa! ;)

Tjaaa, det beror väl på om det är någon alkohol inblandad ;)

Haha, jag tycker den låter jättesnygg.

Säg bara ordet så bokar jag in oss båda.

Haha, isåfall får jag anmäla oss imorgon :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 977
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 334
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 056
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London