Fungerar inte att spela in i Teams?! Hjälp!

strawberrysylt

Trådstartare
Hallå alla,

Ni brukar ju ha svar på allt :). Vi har en skoluppgift som ska spelas in i Teams och jag vet att jag har sett det där "starta inspelning" förut, men nu gör varken jag eller min klasskompis det... Hur gör man? Tänker om det har att göra med någon behörighet? Men vi har provat byta vem som ringer upp osv... Hjälp? :)
 
Hallå alla,

Ni brukar ju ha svar på allt :). Vi har en skoluppgift som ska spelas in i Teams och jag vet att jag har sett det där "starta inspelning" förut, men nu gör varken jag eller min klasskompis det... Hur gör man? Tänker om det har att göra med någon behörighet? Men vi har provat byta vem som ringer upp osv... Hjälp? :)
Screenshot_20221208_132014_Chrome.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
511
Senast: Liten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 084
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp