Fungerar akademiska/klassiska tränare för de som vill komma långt på tävling?

Sv: Fungerar akademiska/klassiska tränare för de som vill komma långt på tävling?

Snälla Spider, sluta prata om något som du missförstått.
Jag vet hela sanningen bakom det där uttalandet. Och det är inte vad du tror. Men jag tänker inte göra någon utläggning om det här på ett öppet forum. Jag tänker inte lägga mina ord i någon annans mun. Och det borde även du sluta med.
Du tjaar om det där varje gång det kommer upp. Men du vet andast vad som sagts till dig och inte hela sanningen. Så sluta nu prata om något du inte vet någonting om. Snälla!
 
Sv: Fungerar akademiska/klassiska tränare för de som vill komma långt på tävling?

Jag frågade om ni som elever anser det eller inte. Det är väl inte så konstigt med tanke på vad du nyss skrivit?

Och när jag får svaret av dem att de inte håller på med det...då blir jag faktiskt en aningens konfunderad när sedan elever säger tvärtom. SÅ jag vet vad de säger om det, men inte eleverna.

(anledning till reaktionen är att det oftast talas om AR tränare som har elever i Svår klass...om tränaren inte undervisar AR så är det ren lögn att säga så)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Fungerar akademiska/klassiska tränare för de som vill komma långt på tävling?

Jag vet vad de sagt till dig och varför. Du har ingen aning om varför de sa som de gjorde.
Men nu ger jag upp. Du får gärna tro vad du vill. Men sluta upp med att lägga ord i mun på folk på ett öppet forum. Och sluta sprid det vidare.
Kan vi lämna det där? Det vore högst uppskattat!:)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 790
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 548
Senast: akleja
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 259
Hoppning Hej! Det är så att något händer i huvudet på mig på framhoppningen på tävlingar, På träningar går det jätte bra att hoppa och vi hoppar...
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp