Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och då såg det genast mycket sämre ut tyvärr.... Den ligger i bakvikt och när du sätter dig i den kommer den att trycka bakåt o lyfta i fram. Detta pga för smal bomvidd.
Om du lägger på ett vitt schabrak o rider lite så kommer du att se hur jag menar...
Ok. Det var synd för i övrigt tycker jag den är ok.
Har provat att rida i den och det blir ett jämt avtryck från den. inte ruggat någon stans. däremot trycks den fram en aning då hon gillar "giraffstilen". Men en storlek vidare borde funka eller?
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.