Funderingar kring Passier och County

Sv: Funderingar kring Passier och County

30249667.jpg

30249662.jpg

Det går inte alltid så fort här hemma. Men nu har jag fotat lite till.

Och då såg det genast mycket sämre ut tyvärr....:crazy: Den ligger i bakvikt och när du sätter dig i den kommer den att trycka bakåt o lyfta i fram. Detta pga för smal bomvidd.

Om du lägger på ett vitt schabrak o rider lite så kommer du att se hur jag menar...

Ok. Det var synd för i övrigt tycker jag den är ok.
Har provat att rida i den och det blir ett jämt avtryck från den. inte ruggat någon stans. däremot trycks den fram en aning då hon gillar "giraffstilen". Men en storlek vidare borde funka eller?

Uppdaterar lite här men hoppar nog in i i den andra tråden om sadelletande för rubriken känns inte aktuell längre då jag frångått den.

Men här kommer iaf bilder på hur kieffern ligger:

30428779.jpg

Tyckte den var trång och låg som ovanpå henne.

Har även provat en M&N:

30428783.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
12 321
Senast: ylvalill
·
Utrustning Hej! Jag har läst igenom Sadellistan 2.0 och en hel del andra trådar och har skaffat mig ett något sånär hum om vad som skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
2 719
Senast: Aureola
·
Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
1 979
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
653 252
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar