Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är Sibelius visad nån gång som yngre? Lite ovanligt att endast visa vid 7års ålder tänkte jag.
Konstigt?Som jag fattat det reds han inte in förrän han var 5, så då tar det ju lite tid innan man "hinner ikapp" och får tillräckligt med prestationer för att få visa.
Konstigt?
SKOJAR NI? Reds han in för 2 år sedan?! Herrej-lar! Å han visade skitfina passagekänningar! Jäklar i havet!
Som jag fattat det reds han inte in förrän han var 5, så då tar det ju lite tid innan man "hinner ikapp" och får tillräckligt med prestationer för att få visa.
...
Inte så särskilt - jag tror helt enkelt det beror på antalet hästar som de har och som ska tränas - vissa hinns inte med fullt ut helt enkelt. Det kan ju också vara någon skada som stoppat
Teknisk fallenhet verkar inte vara VDL's starka sida. Laddar upp videoklipp som är filmade på en datorskärm med mobilen för att man inte vet hur man laddar upp direkt från datorn, till exempel. Man får på deras hemsida uppfattningen av att det inte uppdateras alls på vissa ställen. Deras Holländska sida har rena buggar....Såg precis på språngrulla att Zirocco Blue endast kommer insemineras på Broline. Riktigt pissigt villkor, dessutom kostar han nu 2000+14000 istället för 2000+11500 som det står på VDL:s sida....
Känns som att jag spammar här nu men ny film på Sibelius:
Jag har ju främst varit inne på fuxhingstar för att öka chansen till isabell, men en gulbrun med Sibelius "look" hade ju inte heller varit helt fel