Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har inte hittat så mkt avkommor ännu, han ska ha en godkänd son bl.a.
Luxus finns med och likaså Rubin om man nu vågar gå så nära? Highcruiser har jag glömt bort, han kanske fungerar jättebra till henne! Vi får se vad det blir för pris och avtal på honom i år. Jag har faktiskt backat när det varit språng + 45 +90 dygn. Blir ett fasligt körande.
Lägger ut mitt sto igen, denna gång med bild.
Född -10, Belamour - Abantos.
Rör sig mycket trevligt i trav och galopp trots att hon ser lite tråkig ut. Önskvärt om skritten kunde bli lite mer avspänd och vägvinnande. Hon har ett underbart temperament men vill för den skull helst inte betäcka med någon som är ökänd för sitt temperament. Är intresserad av hingstar som lämnar lite större och högrest då hon bara är ca 161 i manken.
Budgeten räcker till en hingst i medelklassen. Känns lite riskabelt att ta något riktigt dyrt då det blir första betäckningen. Fryst känns också lite riskabelt med tanke på att jag bor så långt norrut. Är helt nybörjare på det här med halvblodsavel så har ingen aning
Om du går in på asvhs hemsida så hittar du dom nya blupen på hingstarna för 2013. Kolla på listan där och kika framför allt på dom som ligger högt på typ, skritt och plus på mankhöjden.
Kan ju kolla om där är någon hingst som passar in på alla dina kriterier först och främst och sen kika på dom hingstarna som passar om där är någon som du gillar
Sen finns det ju en hel uppsjö av hingstar som inte har blup än också..
Highcruiser? Betäckte min dam med honom och han förbättrade typen mycket till avkomman. Hon var lågställd och lång men ungen har mycket luft under magen och är mer byggd i uppförsbacke. Dock har väl inte HC den bästa skritten.
Om jag får vara petig så vill jag helst inte ha en fux.. Men alla gånger hellre en fux som passar med mitt sto än en av annan färg som blir en sämre kombination
Hundavel & Ras Du menar då att de förskönade genom att ge dem kortare nos än de hade? Jag ställer mig tveksam till det. Uppenbarligen var man bekant...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.