Han har ju en ung klon, samma frissa och allt.
Billigare dessutom
Dräktigheten då?
Finns det hemliga connections som bara du har? Som en chef?![]()
Min connection är typ chef och inte hemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har ju en ung klon, samma frissa och allt.
Billigare dessutom
Dräktigheten då?
Finns det hemliga connections som bara du har? Som en chef?![]()
Å nej, jag läste kanske inte så noga innan. Var det Levisto eller Comilfo Plus du kollade upp? Comilfo Plus var det som jag föll för! Bara han inte går på fryst nästa år så är det 99,99% honom det blir. Allt passar urbra.Min connection är typ chef och inte hemlig. Men dräktigheten brukar vara skitsvår att få ur alla hingsthållare, såväl svenska som utländska. Alla hingstar skickas dock inte utomlands och jag vet att Z inte skickar på alla heller. Så skickar de är det säkert ok dräktighet.
Å nej, jag läste kanske inte så noga innan. Var det Levisto eller Comilfo Plus du kollade upp? Comilfo Plus var det som jag föll för! Bara han inte går på fryst nästa år så är det 99,99% honom det blir. Allt passar urbra.
De niro har tidigare stått på Celle och dom har nog fryst på honom.
DS blir att åka till DK,
Tyska hannoveraner huvudstutteriet ( www.landgestuetcelle.de ) )Celle? Vart ligger det?![]()
Vem till vem? Eller är det typ en dold bokstavsordning som man måste avkoda själv?Måste faktiskt skriva ned min För Dagen-lista så att jag kan jämföra med den i augusti
Contendro I
Baltimore
Cordess
Hip Hop
Cassini II eller Comfortuna
Click and Cash
Vem till vem? Eller är det typ en dold bokstavsordning som man måste avkoda själv?
Hur ska vi annars kunna ge våra expertutlåtande?
Cordess har fin stofamilj iaf![]()
SorryHaha. Jag avslöjar inte för mycket, du får väl gissa och tycka! Men jag gillar att dubbla stofamiljer så två av dem är såna kombinationer, inkl Cordess.
Sorry
Det är helt klart intressant att dubbla sina Favorit-familjer. Cordess blir säkert jättebra till det, med Heartbreaker på precis rätt ställe
Totilas är också därifrån, glöm inte honom.![]()
Måste faktiskt skriva ned min För Dagen-lista så att jag kan jämföra med den i augusti
Contendro I
Baltimore
Cordess
Hip Hop
Cassini II eller Comfortuna
Click and Cash
![]()
Såklart att du har Cordess på din lista (vi verkar gilla rätt lika) - han är ju en kandidat till mitt hoppsto också. Henne tänker jag betäcka med Kannan 2016 och om allt går bra kanske hon går till Cordess året efter.
Men har ju inget Voltaire-blod alls. Däremot så har hon ju Nimmerdor (morfarsfar) så det blir ju lite linjeavel på honom igen (!) det verkar som om han är den röda tråden i mina hingstvalKlurar ju lite på Kannan till nån också men nja... inte henne iaf, blir för mycket Voltaire![]()
Men har ju inget Voltaire-blod alls. Däremot så har hon ju Nimmerdor (morfarsfar) så det blir ju lite linjeavel på honom igen (!) det verkar som om han är den röda tråden i mina hingstval