@Karminnie Eftersom ditt sto är dressyrstammat så är multitalangtänk många gånger en god idé. Canterbury är alltid ett säkert val för god typ, god front och överlag mycket bra grundkvaitéer både gångartsmässigt och i hoppningen. Är dessutom eftertraktad som som fadershingst av fättävlansryttare. Sen är ju Flambeau lite av ett wild card. Helt dressyrstammad men tävlar hoppning denna säsong. Tror dessutom att Flambeau är en hingst som kan komplettera Rubinrotblodet en hel del. Min erfarenhet är att Rubinrot lämnat ridbart, men hästar som är lite långsamma i kroppen-det kan Flambeau garanterat fixa till.
@Iglatjarn Warsteiner må vara en budgethingst, men i ert fall så hade jag nog tittat på en och två gånger åt honom. Det har pratats en del om vad för ridbarhet han lämnat, men det går inte att förneka att han har en hel del avkommor som presterat riktigt bra med juniorer/YR i sadeln. Han lämnar dessutom vackra hästar med väldigt fin hals .
@Iglatjarn Warsteiner må vara en budgethingst, men i ert fall så hade jag nog tittat på en och två gånger åt honom. Det har pratats en del om vad för ridbarhet han lämnat, men det går inte att förneka att han har en hel del avkommor som presterat riktigt bra med juniorer/YR i sadeln. Han lämnar dessutom vackra hästar med väldigt fin hals .