Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Nu har funderingarna övergått i beslut
Frida (36) e.Tip Top - Maraton - Galant, går till Wynton
Fackellilja (36) e.Topaasch - Don Primero - Tip Top, går till Dalwhinnie
Tänkte bara säga att om någon funderar på att använda Shooting Star så har jag en avkomma ca 15 mil söder om Sthlm om man vill komma och spana! Bara och skicka ett PM...
ASVH jobbar på att göra så att hans avkommor kan registreras som SWB
Kan inte i huvudet hur man registrerar i KWPN, men isåfall blir det medlemskapsavgift m.m.
*kl*
Är i valet och kvalet om hingst nu så behöver fler råd, har en maxad D-ponny som ska betäckas iår, hon har gått mvs dressyr som storhäst la hoppning, rör sig bra, lite kort skritt, hoppar bra, lite svaga framben. Vill ha en hopphäst som kan röra sig, eftersom hon änåd gått ganska "höga" klasser i dressyr så vill jag ha en hingst som kan hjälpa till att föra de vidare till fölet. Stoet är smäckert och jag vill ha en ganska smäcker avkomma. Hingstarna jag står och väljer mellan är lasandos eller fighting alpha eller ev Camaro M eller corriendo tau. Hittar dock inte vad fighting alpha har lämnat storleksmässigt. Vill ju ha en storhäst, sen kommer de ju inte bli någon jättehäst men en som är över ponnymåttet. är också tacksam för tips om andra hingstar