Sv: Funderingar Hingstval 2012
Haha jag var kanske är lite snäll , men äsch han är nyss tagen av bana
Haha jag var kanske är lite snäll , men äsch han är nyss tagen av bana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Black coffe är väldigt fin, synd bara att han har minus på MKH, vill inte ha en ponny Hade även Lambo som kandidat men även han har minus, vi får se, får fundera lite till Och tack för inbjudan, bor i Östergötland
Är du intresserad av Cartani,bör du kontakta Sören von Rönne själv,hingsten leasas inte längre av Holst Verband,då han framförallt skall tävlas.Cartani har annars ngr riktigt spännande söner i avel
ok, hade ingen aning om det. Kollar endast på hingstar som "tillhör" Holst verband då jag har tillgodo där iom att N ej blev dräktig.
"Kl"
Behöver nog lite hjälp med hingstval till mina ston.
Sto nr 1:ca 163 cm E: Don Schufro - Weltmeyer, är nu dräktig med Amperé. Vill ha en hingst som ger lite storlek tror jag. Funderar väl lite på Amperé igen (han kanske inte ger så mkt storlekt i och för sig), lite beroende på hur årets fölunge blir.
Sto nr 2: 175 cm E:Briar - Jaguar - Pompe, är nu dräktig med Rausing. Vill ha en hingst som inte ger stort, bra extremiteter, och bra skritt. Fick förra året ett jättefint stoföl e: Lingh, som blir väldigt ädel och fin.
Brukar ha lite egna förslag, men i år är det än så länge helt tomt på förslag
Till första stoet hade jag letat med ljus och lykta efter en hingst med Romanov-blod- Det verkar vara en sällsamt lyckad golden cross med DS! Till andra stoet hade det varit lite kul med en helsvensk hingst med tanke på stammen, Hermes passar dessutom rätt bra in på vad du vill ha. Men ingen aning om det går att sälja:/.