Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg markören över den lilla rutan med den tecknade hästen så ser du bilden.
Ditton Wood xx 795 var mörkbrun, 165 - 21 cm. Han var född 1977 och importerades till Sverige 1987. Han ägdes av Lene Nissen-Lembke, Förslöv men stod åtminstone någon säsong på station någon annanstans.
Samma här, jag har ett fullblodssto med grundgångarter som skulle göra många dressyrhästägare avundsjuka. Hennes föl i år med gångarts-ponnyhingst som pappa rör sig dessutom ÄNNU BÄTTREHon är ganska liten - ca 156-58, men har gångarter som överraskar de flesta.
Tveksamt om DW är startad i hoppning, det var ju inte så vanligt att hingstar tävlades när han importerades. Han hade ju dessutom en bäckenskada.Frågan blir ju senare vad jag ska leta efter för hingst. (helst någon med ganska lång hals, långa ben och obefintlig bog )
Vad kan man säga om Ditton Woods hoppning, är han startad öht?
Det har jag aldrig hört talas om faktiskt, du får gärna berätta vilka dessa svårklasshoppare ärDitton Wood har många avkommor som går/har gått svårklass hoppning i england.
Ditton Wood har många avkommor som går/har gått svårklass hoppning i england.