Fullblod i halvboldsavel

Sv: Fullblod i halvboldsavel

http://www.hhklubben.se/

lättast är väl att gå med men det går att endast prenumerera oxå men det skiljer ej i pengar tror jag så då kan man ju gå med o gå på möten mm.

Svenska avel måste gå framåt o det har HHklubben förstått. Skall bli intressant att se hur mkt folk tar till sig infon nu!

En bra hingst med mkt XX av rättt sort har vi ej haft i Sverige på länge o jag vet ej ngt utomlands heller men de flesta har ju mkt XX i sig procentuellt men det måste snart komma nya xxhingstar eller sådana med mkt inslag. Sir Shutterfly borde vara 50 proc XX tex om Shutterfly har det ( det artikeln bla handlade om, dessa framgångsrika hästar som ju har en stor andel XX i sig). Vet dock ej hur många avkommor han har o hur de visat sig bli eller hur gamla de äldsta är. Ngn som vet?

Sv: Fullblod i halvboldsavel

Men! Det är ju DU!! Va roligt, fattade ju itne jag! haha! :D

Nawh tack! :love: Jag tror oxå det, eller hoppas iaf:) Klart det kommer bilder, men jag tycker du får komma ut och kolla fölis IRL sen när den ploppat ut :p

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 604
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 600
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar