MidnightSoul
Trådstartare
Full english breakfast jag och min kompis kan inte komma överens. Båda har varit i england. Jag har enbart fått full english med stekt ägg, han full english med äggröra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fan är poached? edit. never mind. googlade och ser att det ser ut som glassEdit: Kollade Wikipedia. I England är det tydligen poached eller scrambled. På Irland däremot är det fried eggs.
Vad fan är poached? edit. never mind. googlade och ser att det ser ut som glass
Man släpper ett ägg i en kastrull vatten + lite vinäger och så har man vispat runt så att vattnet virvlar. Då stelnar ägget i virveln. Det är skitcoolt.Vad fan är poached? edit. never mind. googlade och ser att det ser ut som glass
coolt! @micaelathegreat du får göra det åt mig nån gång.Man släpper ett ägg i en kastrull vatten + lite vinäger och så har man vispat runt så att vattnet virvlar. Då stelnar ägget i virveln. Det är skitcoolt.
Jag har sett MÅNGA säsonger av Masterchef
Sedan när man sätter kniven i ägget ska gulan rinna ut.coolt! @micaelathegreat du får göra det åt mig nån gång.
Tjejen med kollSedan när man sätter kniven i ägget ska gulan rinna ut.
MasterchefTjejen med koll
Är det engelska för pocherat ägg alltså?Man släpper ett ägg i en kastrull vatten + lite vinäger och så har man vispat runt så att vattnet virvlar. Då stelnar ägget i virveln. Det är skitcoolt.
Man släpper ett ägg i en kastrull vatten + lite vinäger och så har man vispat runt så att vattnet virvlar. Då stelnar ägget i virveln. Det är skitcoolt.
Är det engelska för pocherat ägg alltså?
(mvh inte så internationell när det kommer till mästerkockar)
Jäpp!Är det engelska för pocherat ägg alltså?
Det gör man säkert. Jag har nog aldrig ätit det, jag har bara sett dem göra det och prata om detJa. Sen säger man väl förlorat ägg också?