Fulaste klädesplagget?

Fulaste klädesplagget? Hm... det är nog dom där konstiga modékläderna de visar upp, där man undrar hur i allsin dar ska man ha på sig det där i vardagen. Alltså seriöst....?!! :eek: :eek: :eek:

Är dina byxor för långa och för breda, lugn du kan fortfarande använda dom:
bizarre-and-funy-fashion-show.jpg

Klädespissoar?
article-2080360-0F4D100200000578-346_306x423.jpg

Bikini jeans??
wtf-fashion-funny-bikini-jeans-beach-wear1.jpg.pagespeed.ce.bM8qU8IMCSxLkAh0fzCK.jpg

Nu är ju inte Buke känt för sina moderiktiga medlemmar, antagligen kostar din hästs garderob tio gånger så mycket som din egen. Men ändå, vilket tycker du är i särklass det fulaste man kan ha på sig?

Till final vill i alla fall jag ha: Pikétröjan.
Motivering: Knäpp alla knappar - grym nördvarning.
Eller så har du den uppknäppt, då rullar kragen ihop sig, gärna åt varsitt håll.
Eller....så fäller man upp kragen och ser ut som en Drakula-wannabe.
Svårt att säga vilket av alternativen som är fulast.
Träskor...

Nåt som också är fult är när killar sätter jeansen under arslet så det ser ut som om dom hade 45cm långa ben och 150cm överkropp. Jag vill bara gå fram och dra upp dem. Dom kan ju knappt gå?!
Det är iofs inget plagg utan mer en obegriplig stil.

För att inte tala om att det "modet" härstammar från amerikanska fängelser där man med baggy-jeans visade att man var villig.

Dito hudfärgade knästrumpor (ok under byxor).
Alltså - jag begriper inte hur någon kan få för sig att bära knästrumpor till kjol??? :eek:

Själv har jag ofta knästrumpor under mina byxor eftersom jag inte klarar att gå barfota i läderskor och tycker sockar är ett djävulens påfund i högklackat. (har jag kjol är det oftast stayups eller i värsta fall strumpbyxor).

Såna byxshorts (Byxa som slutar strax under knäet) med fickor på sidorna och dragsko som verkar mest populära på kvinnor över sextio samt pappor på kolmården.
Det mesta som är assymetriskt typ kjolar som är längre på ena sidan.
Svarta nylonstrumpbyxor - tunna. Tjocka däremot supersnyggt.
Halvpolo.

Jag tillhör Hellre vad som helst än för lite-skaran (utom när det gäller haremsbyxor, då är det nästan bättre med inga byxor. Nästan.) Mitt bidrag är de linnen som sitter på killarna som grymtar högst när de lyfter på gymmet. Inte riktigt hustrumisshandlarlinnen, utan mer urringade och med smalare axelband, tydligen är idealet att hela bröstmusklerna syns, eller vad de kan vara ute efter. Inte är det vackert. Faller under båda kategorierna Gräsligt och För Lite.

Det beror väldigt mycket på vem personen som bär plaggen är, med vilken attityd personen bär plaggen och hur det kombineras/stylas.
Sen håller jag med om att det finns snyggare och fulare plagg, helt klart.
Generellt sett är ofta billiga plagg, av dålig kvalitet och med osmickrande passform ingen hit. Billigt trikåmaterial från klädkedjor sitter sällan snyggt på någon. Oformliga tunikor av odefinierbar "form" är väl också jävligt svårt att styla snyggt även på en snygg person.
Men ja, ingenting är direkt omöjligt. Finns folk som skulle se high fashion ut i en sopsäck...

Korta avklippta jeansshorts där fickorna hänger ner.
Korta nederdelar överlag egentligen, variant muskort i kombination med tjock och gärna nästan knälång jacka eller tröja och högklackade skor. Får mig alltid att undra vad tjejerna kostar för en kväll...

Magtröjor med fransar. Det verkar dessutom vara poppis på många diy siter..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka