Nej...Aj. Tänk dig dem i haremsvariant....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej...Aj. Tänk dig dem i haremsvariant....
Den röda varianten...Aj. Tänk dig dem i haremsvariant....
En får vara tacksam för gratis anatomilektioner. Det vore ju tråkigt att glömma bort sådana kunskaper....fast mannen i neongula cykelbyxor och tröja som inte använde underkläder gick inte av för hackor. När han fräste förbi mig vilt trampandes i en uppförsbacke var det en lektion i manlig anatomi som hette duga. Lämnade intet åt fantasin där.
Jag var bara tvungen.
Fan, jag trodde bilden var bakifrån först!
Precis! Min lillasyster (då 6 år) frågade så fint för 5-6 år sedan när hon såg en tjej med såna byxor, "Har hon bajsat på sig?" och det roligaste var att hon var seriös. Nu kan jag inte få det ur huvudet varje gång jag ser såna.Fan, jag trodde bilden var bakifrån först!
Lite manlig fägring också?
Vad menas med traktorsandaler?Å, skinninitation-tights i kombo med fleecetröja med vargylarmotmånentryck. Och traktorsandaler med tubsockor som pricken över i. Men generellt- klä er hur ni vill bara ni är klädda, jag tycker människor med för lite kläder är läskigare än de med kläder oavsett plagg.
Dom e horribla!!! Skulle inte ens vistas utanför huset i sådana. Jättemånga som verkar tycka det är snyggt. För mej är dom lika stort nej som mjukisbrallor..Djurmönstrade pösiga byxor var och varannan mamma här i stan har det och sen en slarvig knut i håret men verkar tycka de ser så fab ut. Tycker det ser ut som de glömt byta om till vanliga byxor från pyjamasbyxorna
Typ såna här: https://cdn1.cdnme.se/4337143/7-3/untitled-1_52dea04e9606ee6c56b29e46.jpg
Jävlars va lång "den" måste vara, sa min hjärnaFy, det där förtjänade en spoiler ju!