Västarna ser ut som överdimensionerade behåar. Stackars Gert Jonnys.Trots att det var ett tag sedan, så tycker jag att de förtjänar en plats i tråden:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Västarna ser ut som överdimensionerade behåar. Stackars Gert Jonnys.Trots att det var ett tag sedan, så tycker jag att de förtjänar en plats i tråden:
Vad menas med traktorsandaler?
http://nattstadcdn.com/7/1050000/1020000/1019363/pics/20145212222182401019363_sbig.jpg?width=750
Dessa byxor är det i särklass fulaste plagg jag någonsin sett.. Att någon över huvudtaget tar på sej dem är för mej ett under.. Jag får ont i ögonen
Jag har lyckats köpa en lp med dessa gossar!Trots att det var ett tag sedan, så tycker jag att de förtjänar en plats i tråden:
Den var bra, va?Jag har lyckats köpa en lp med dessa gossar!
Förstaplats: Kjolar och klänningar som slutar ovan knäna framtill men är hellånga baktill.
Andraplats: Boleros
Tredjeplats: Baseballkepsar
Röda herrbyxor. Egentligen alla röda byxor utom träningsbyxor, de kan jag leva med om folk har.
Truckerkeps är så fult att det gör ont.
Håller med om flera plagg. Mitt bidrag är bandeau bikini. Alltså seriöst, INGEN får snygga bröst i en sån!
och de har ett namn också...
Culottes.
Det är så fult så jag inte vert vart jag ska ta vägen, i synnerhet i jeans. HUR kan nån bära detta genomfula plagg???
Så kallade shorts överhuvud taget där halva arslet hänger framJeanstrosor/jeansblöjor. A.k.a shorts i jeansmaterial (eller vilket annat material som helst för den delen, men jeans verkar vanligast) som är lite pösiga men så korta att skinkorna sticker ut där bak. Det finns oerhört gott om sådana i den här stan, sommar som vinter!
Köpte den ENBART för kultstatusens skull. 10kr på loppis. Rätt scenkläder på omslaget.Den var bra, va?
Jaja, dra den om rödluvan också Jag är säker på att du i hemlighet sitter och diggar både Gert Jonnys, Curt-Urbanz och Bernt-Sörens. I din mankiniKöpte den ENBART för kultstatusens skull.
Det stavas faktiskt Bernt-Sörenz.Jaja, dra den om rödluvan också Jag är säker på att du i hemlighet sitter och diggar både Gert Jonnys, Curt-Urbanz och Bernt-Sörens. I din mankini
F´låt.Det stavas faktiskt Bernt-Sörenz.