Säger du det sista till partnern också? Att hens insändare inte är lika bra som Dentaku-poesi?!(Till partnern brukar jag säga "skriv en insändare", de blir dock inte lika bra som dina dikter)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger du det sista till partnern också? Att hens insändare inte är lika bra som Dentaku-poesi?!(Till partnern brukar jag säga "skriv en insändare", de blir dock inte lika bra som dina dikter)
My eyes my eyes!!!Jag vill för övrigt varna för att trycka på "Se bilden i full storlek", jag råkade göra det och fick en grisrosa camel toe-chock inbränd i näthinnan.
Säger du det sista till partnern också? Att hens insändare inte är lika bra som Dentaku-poesi?!
Får mig osökt att tänka på en annan skotsk favvo: Jeansshorts med strumpbyxor underJeanstrosor/jeansblöjor. A.k.a shorts i jeansmaterial (eller vilket annat material som helst för den delen, men jeans verkar vanligast) som är lite pösiga men så korta att skinkorna sticker ut där bak. Det finns oerhört gott om sådana i den här stan, sommar som vinter!
. Men ändå, vilket tycker du är i särklass det fulaste man kan ha på sig?
.
Jag säger: skriv en dikt om eländet! @Dentaku ; poesiundret från Falun! -ish.
(Till partnern brukar jag säga "skriv en insändare", de blir dock inte lika bra som dina dikter)
Alltså, jag ÄLSKAR digJag läste "poesiludret" först. Utan att ens bli upprörd, jag accepterade liksom att jag blivit ett poesiluder.
För att inte tala om att det "modet" härstammar från amerikanska fängelser där man med baggy-jeans visade att man var villig.
Ja men gud ja, den är ju given! Tyvärr.Får mig osökt att tänka på en annan skotsk favvo: Jeansshorts med strumpbyxor under
http://nattstadcdn.com/7/1050000/1020000/1019363/pics/20145212222182401019363_sbig.jpg?width=750
Dessa byxor är det i särklass fulaste plagg jag någonsin sett.. Att någon över huvudtaget tar på sej dem är för mej ett under.. Jag får ont i ögonen
Nu är ju inte Buke känt för sina moderiktiga medlemmar, antagligen kostar din hästs garderob tio gånger så mycket som din egen. Men ändå, vilket tycker du är i särklass det fulaste man kan ha på sig?
Till final vill i alla fall jag ha: Pikétröjan.
Motivering: Knäpp alla knappar - grym nördvarning.
Eller så har du den uppknäppt, då rullar kragen ihop sig, gärna åt varsitt håll.
Eller....så fäller man upp kragen och ser ut som en Drakula-wannabe.
Svårt att säga vilket av alternativen som är fulast.
Aha! Såg det i en artikel skriven av en, enligt mig, seriös, journalist. Så jag ger mig genast gällande källkritiken. Men fult som stryk är det i alla fall.Fast det där stämmer inte. Däremot har amerikanska religiösa högern lobbat hårt för det på sociala medier, vilket gjort att påståendet spridits som en sanning (som så mycket annat i denna värld av bristande källkritik).
"While sagging did gain its start in the U.S. prison system, it was not a clothes-wearing style authored by imprisoned homosexuals intent upon advertising their interest in casual flings. Sagging pants became the behind-the-bars thing thanks to ill-fitting prison-issue garb: some of those incarcerated were provided with clothing a few sizes too large. That oversizing, coupled with the lack of belts in the big house, led to a great number of jailbirds whose pants were falling off their arses. (Belts are not permitted in most correctional facilities because all too often the lifeless bodies of their inmate owners have been found hanging from them.)"
Nu är ju inte Buke känt för sina moderiktiga medlemmar, antagligen kostar din hästs garderob tio gånger så mycket som din egen. Men ändå, vilket tycker du är i särklass det fulaste man kan ha på sig?
Till final vill i alla fall jag ha: Pikétröjan.
Motivering: Knäpp alla knappar - grym nördvarning.
Eller så har du den uppknäppt, då rullar kragen ihop sig, gärna åt varsitt håll.
Eller....så fäller man upp kragen och ser ut som en Drakula-wannabe.
Svårt att säga vilket av alternativen som är fulast.
Nämen, en äkta haikuk.Ett litet knapptryck
Rosa kön i förstoring
Tårar och ångest
Det är kanske inte direkt ett plagg utan hur man bär det. Men när jeansen hänger på "halva röven" och ett par urtvättade kalingar syns