Lite manlig fägring också?
Så klär sig en och annan av mina (manliga) studenter. Jag tycker att det är lite rart. (De är ungefär hälften så gamla som jag.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite manlig fägring också?
Låt oss göra en petition över saker som bara får bäras i hemmet.Kanske inte ett klädesplagg, men helt klart foppatofflor.
Det borde vara böter på att bära dem utanför hemmets skyddade sfär.
HAHAHAHA - det var det fulaste men roligaste jag settJulkostymer är inte så fint heller.
HAHAHAHA - det var det fulaste men roligaste jag sett
Hmmmm, undrar om mannen vill ha en... "för miiiiiiin skull älskling"
Jag med!Jag kan inte annat än konstatera att jag måste klä mig riktigt illa
*Bolero, check. Har gärna det till klänning
*Tunika och leggings, i stort sett det enda min kraftiga kroppshydda tillåter att jag bär.
*Polotröja, så skönt när det är kallt.
Själv har jag lite svårt för alla de här byxorna i konstiga mönster, med nån superkonstig passform.
Men jo! Särskilt snubben i mitten.Julkostymer är inte så fint heller.
Offerkofta, särskilt i gam-blått
Det är sjukt skönt på vintern med onepiece i fleeceSka nog önska mig en onepiece i julklapp för att göra min framtoning komplett!
Jag kan inte annat än konstatera att jag måste klä mig riktigt illa
*Tunika och leggings, i stort sett det enda min kraftiga kroppshydda tillåter att jag bär.
Ännu värre om dom inte har leggings alls och har tunika/klänning som är lite för kort och sen böjer sig ner i vid diskmaskinen...Tillhör också de som måste klä sig illa.
Har samma bekymmer jag. Har dessutom olika tjocka ben o det är inte kul när ena benet är "löst sittande" o andra sitter "smäck".
Däremot har jag svårt för tjejer som är överviktiga o som valt att bära vita, genomskinliga leggings. Gärna med spetskant. Till det en alldeles för kort jeanskjol.
Och Jag tror det har hänt att jag har visat mig på affären i one piece (i microfleece tillochmed) OCH foppatofflor
Ännu värre om dom inte har leggings alls och har tunika/klänning som är lite för kort och sen böjer sig ner i vid diskmaskinen...
Varför? De kanske känner sig superfina i sina vita leggings med kort kjol till.Däremot har jag svårt för tjejer som är överviktiga o som valt att bära vita, genomskinliga leggings. Gärna med spetskant. Till det en alldeles för kort jeanskjol.