Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med men sen tycker jag att vita, genomskinliga leggings med spetskant direkt är snyggt på någon. Förutom på barn då, då är det fint och sött att ha på sig som finkläder på t.ex. skolavslutningar. (eller genomskinliga ska de inte vara, men vita!)
Äsch, jag har också brutit emot rätt många av de saker som nämnts som fula här i tråden. Tur att ingen från buke känner mig irl.Jag kan bara ha mjuka kläder så jag har tights och tunika, gärna polo...o jag har faktiskt ett par djurmönstrade tights som jag använder flitigt....jag är alltså snyggast på Buke...hm. Ser nog för jäkligt ut alltså. Dessutom har jag ofta på mig urtvättade och illaluktande träningskläder. Och är medelålders. Och har viss övervikt. Nä döden nästa alltså.
Människor som inte är överviktiga får hemskt mycket skit de också. Speciellt av överviktiga som tror att de dömer deras övervikt.
Ja, jag håller med om att kommentaren var väldigt specifik men man behöver inte ta den så personligt.
Point proved!Sa någon fez? Poesiludret in action:
Ja, ja, offerkoftor är alltid klädsamma.Mobbdrevet gick ser jag. Jaja..vi är sociala.
Ja, ja, offerkoftor är alltid klädsamma.
Ja, ja, offerkoftor är alltid klädsamma.
I all välmening så sitter man inte och tycker synd om sig själv i en tråd när man är den som gått över gränsen och man sitter inte och gnäller på andras kroppstyper när tråden handlar om kläder. Det är ingen som skapat något drev, vi är några som sagt ifrån mot övertramp.Det jag skrev var en reflektion över hur vi människor fungerar. Vi är sociala varelser. O när det inte stämmer, det vi i det här fallet, läser så reagerar vi. Det är inte det minsta konstigt. Ni fann det jag skrev var galet, fine. Det är normalt att reagera o tycka. Det är också normalt att gå ihop som grupp o "driva ut" det man inte gillar. Socialpsykologi.
I all välmening.
I all välmening så sitter man inte och tycker synd om sig själv i en tråd när man är den som gått över gränsen och man sitter inte och gnäller på andras kroppstyper när tråden handlar om kläder. Det är ingen som skapat något drev, vi är några som sagt ifrån mot övertramp.
Det är sjukt skönt på vintern med onepiece i fleece
KL
Jag använder faktiskt onepiece... Men ALDRIG utomhus där nån kan se mig. Går ibland ut och kvällsfodrar i onepiece och gummistövlar, men då finns det inte en kotte som kan se mig
Annars håller jag med om att Haremsbyxor är väldigt fult :P Men jag kanske inte har någon talan, för jag klär mig själv som en kratta
Det påminner mig om en hyresvärd som gick i bikini och gummistövlar. INTE snyggt!Ha ha ha.....fy fan vad snyggt med one piece och gummistövlar! Jag kan se det framför mig så tydligt att jag bara garvade rakt ut.
Jag går i pyamas jag.....och foppatofflor.