Frysar på ingång...

Sv: Frysar på ingång...

Tyckte mig kunna känna en till i alla fall, men det kan ju vara diverse inälvor likväl :crazy:

Men jag hoppas att det dyker upp minst en till...Gärna fler ;)

Grattis till "rödrävsbollarna":love: oh vad spännnade jag vill ju sitta här vid datorn o kolla mer men är på väg till Åre på kurs, hoppas hotellet erbjuder datorer (herregud vad beroende man blivit egentligen:angel: )
prillan

Jag har ju glömt fråga om du kommer behålla någon minifrys :D

Alla_3_2.jpg

Alla_3_1.jpg

Lugnt i lådan, så det verkar vara färdigt nu. Kom en moderkaka för en stund sedan, så det var nog den jag kände ;)

Synd att det inte kom fler, men skönt att både tik och valpar mår bra!:)

Valpar_3_2.jpg

Mamma ute på kisspaus, då går det bra att fota de små ;)

Lite stor bild :angel: Men då syns de små bättre i all sin söthet :devil: :D

Ooo va kul :D Jobbigt att det inte blev några fler.. tänkte på att det va många som stog på kö :p
Men underbara är dom ju :o Trots att de är nyfödda :p

De flesta valpar är söta, men det är nått speciellt med små finnspetsvalpar :love:

Det måste gå hyffsat att skilja dem åt......dom verkar, enligt bilderna iaf;) , vara olika i färgen. Mörkare och ljusare......

.......vilken är Barr Berit ;) :D :angel:

Så hade man inte tid att vara inne på Buke under hela gårdagen, och så ser man detta när man sätter på datorn idag :love: :love: :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar