Fruktansvärt

A

Askungen 02

Livet är så fruktansvärt orättvist ibland, hade önskat att jag kunde ta av mig min stora mage (ska ha barn i jan.) Ett par dagar före jul fick jag reda på att det inte finns något hopp för min häst längre. Han har varit hos fodervärd:devil: sen i sommras och blivit svårt halt och hästen är i så dåligt skick att vetrinären inte gav något hopp alls, Jag känner så mycket ilska för hela den här historien, varför ska allt hända på en gång, och just nu när man inte alls kan tänka klart.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 994
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar