Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Tillhör team frukt hör hemma annorstädes - MEN.... jag antar att jag kommer att få läsa om saker som jag gillar som innehåller frukt, men inte kommer på just nu
Haha, jag minns när jag jobbade på Max och vi hade Hawaiiburgare. Den var dressad med bland annat ananas och sambal oelek, jäklar så god den var!Jag tycker det funkar med frukt i mat där det sas är en del av rätten från början, tex i asiatisk mat. I random mat i övrigt (ja, jag tittar på dig Flygande Jakob!)... nej, bara nej.
Ananas på pizza eller hamburgare är en styggelse som inte borde få existera (ja, i Finland försökte de slänga på ananas på min hamburgare... då skrek jag)
Åh ,en själsfrände gällande ananaspizza.Jag tycker det funkar med frukt i mat där det sas är en del av rätten från början, tex i asiatisk mat. I random mat i övrigt (ja, jag tittar på dig Flygande Jakob!)... nej, bara nej.
Ananas på pizza eller hamburgare är en styggelse som inte borde få existera (ja, i Finland försökte de slänga på ananas på min hamburgare... då skrek jag)
Åh ,en själsfrände gällande ananaspizza.
Vad tycker du om pizza med banan och curry då?
Jag hade velat ha svaret att det är tusan ännu värre än ananas .
Jag tycker inte om banan öht och är extremt tveksam till curry rent allmänt... om det inte är thaicurry då.
Edit: Men ingen thaicurry på pizzan! När det gäller just pizza vill jag ha traditionella italienska smaker på tunn botten.
Jag hade velat ha svaret att det är tusan ännu värre än ananas .
Men det kanske var det jag just fick
Jag vägrar tycka att citron är en frukt tror jag.Jag tänker att citrus och fisk/kyckling nog är en kombination som många uppskattar utan att direkt tänka på att det är frukt.
Jag hatar frukt i mat, verkligen hatar!
Sött och mat hör inte ihop, sött är efterätt
Flygande Jakob är jättegott, om man inte har i någon jävla helvetesbanan
Smörgåstårta är livets mat om det inte är någon jävel tycker om att förstöra andras liv genom att stoppa i Mimosa sallad
Mimosasallad hade jag lyckats förtränga...
Finland... just sayin'Ananas på pizza eller hamburgare är en styggelse som inte borde få existera (ja, i Finland försökte de slänga på ananas på min hamburgare... då skrek jag)