Frontutlastning - vilket släp?

TheRedLightning

Trådstartare
Jag har kommit fram till att jag behöver köpa ett släp med frontutlastning, drömmen hade varit ett ume b50, men för att vara realistisk finns de knappt i den årsmodellen jag behöver på begagnatmarknaden och nya kostar en slant.

Därför funderar jag på andra märken och vilka som är bra?
Vad har ni för erfarenheter?

Tack på förhand. :)

Ja i första hand, om det inte finns något bra begagnat som man inte måste renovera det första man gör eller efter nått år.

Tänker mest på kostnaden i ägandet, värdeminskning etc. Jag ser gärna att, någon annan tar den första smällen i det fallet. Sedan är det ju inte helt lätt att hitta ett släp i det skick man vill ha på begagnatmarknaden men det går om man är beredd och kan vänta och slå till snabbt.

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
731
Senast: Miingla
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 449
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21