Frontpage elelr dw?

M

maverick

Hej! Om ni skulle ta hjälp av ett program skulle ni välja dreamweaver eller fp? Som någon sa, mallar blir fort väldigt begränsande. Tack :bow:

Sv: Frontpage elelr dw?

bara provat frontpage... å när jag pillade med det så tror inte jag att jag hade mall utan koderna fanns där som knappar å så klickade jag mig fram till som jag ville ha det.

men d var läääääääääääääääänge sen å jag har inte pukat med det sen dess (typ när jag gick i 3:an å d gjorde jag 98/99)

Skulle ta dreamweaver, då FP är väldigt begränsad i funktionerna Dock har jag användt FP mkt då det var allt jag hade förut...

Jag har själv aldrig använt Dreamweaver, men jag vet att det är ett program som många "seriösa webbdesigners" använder sig av, så jag skulle nog välja det.

Jag använde förresten Frontpage i början, innan jag lärde mig att koda själv. Jag blev nog aldrig så bra på programmet. Snygga hemsidor blev det inte i alla fall. ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 784
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 794
Senast: Lavinia
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 579
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård