"Frilufts ställen" i Västeråstrakten?

N

Nozer

Börjar tröttna på de områden som man känner till (i stort sett bara Björnö naturreservat), så tar tacksamt emot tips på vart man kan ut o traska runt i naturen ngnstans.

Är inte oäven att åka ett par tre mil, men längre än så ska det inte vara.

Tips tack =)

/Tobbe
 
Sv: "Frilufts ställen" i Västeråstrakten?

Lövudden, Johannisberg, finns ett par ställen där i krokarna som man kan traska runt. Västerås KK (Ekeberga), Västerås BK(Hässlö) har fina vägar att gå. Sen finns det ju i utkanterna av stan, irsta, skerike, tortuna, anundshög osv. Kommer inte på några fler just nu..

Sen blir det inte så mkt långpromenader nu, pga 3mån valp:D (Plus vuxen hund under rehabilitering) Så det dröjer ett antal månader till innan det blir långpromenader, men på några av ställena finns ju schyssta ställen att bara släppa hundarna..

Hoppas du fick nåt tips i alla fall:)
 
Sv: "Frilufts ställen" i Västeråstrakten?

Som fjutten sa: Lövudden, Johannisberg, vid Ekeberga och Hamre.

Badelunda och Ängsö är ju fina ställen det med. Vill du åka lite längre så gå på bruksleden på något ställe? T.ex ute i Skultuna eller varför inte upp emot Surahammar?

Det finns ju hur många ställen som helst häromkring :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: Urigurien
·
Kropp & Själ Jag hade en ganska jobbig upplevelse med en av mina vänner igår kväll, som jag känner att jag skulle behöva bolla lite med er. Vännen...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 192
Kropp & Själ Jag känner att något måste hända nu, jag har ett bra liv med en fin partner och ett bra jobb som jag verkligen trivs på, min familj är...
2
Svar
23
· Visningar
2 061
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 467
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp