Friendship

Sv: Friendship

Va till Vet förra veckan för att göra 90 dygns kollen och betala fölavgiften, men vad händer... TOM!!!!!
Så, ingen Friendship unge för min del nästa år... Typiskt!!! Men jag gör ett tillförsök, tror jag!!

Å neeeeej.. Så synd. Ska du seminera om igen i år alltså?

Jag har inte riktigt bestämt mig. Jag bestämde mig för att betäcka henne, för att hon var så liten och tunn. Inte mager och sjuk, men lite barnslig och "ovuxen". Tänkte att hon skulle grova på sig lite av att gå med föl. Nu får jag träna henne under vintern och sen får vise. Hon ska väl eg gå breeders och championaten osv, men om hon inte är klar för det så tror jag att jag gör ett nytt försök -09

Låter klokt. Min går tom nu, fölade i våras och jag betäckte inte om. Ev gör jag det i vår. Har liksom lagt ner mina dressyrambitioner, man får vara realist här i livet..

Liknande trådar

Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
910
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 439
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka