Franska hingstar..

Salandge

Trådstartare
Om jag inte minns fel ska det finnas en sida där man kan hitta de flesta franska hingstarna. Finns det någon vänlig själ som har webadressen dit?

Sv: Franska hingstar..

Om du besöker Valnevikens sida, så hittar du även hemsidan till Dubois hingstar. Dom på Valneviken har ju kontakter med dom därnere. Dom har bl a Fill V uppstallad hos sig, som ägs av Dubois också.
www.valneviken.se

Ok, tack. Jag har iof inga planer på att betäcka i år men jag kan inte låta bli att surfa runt och kolla på alla snyggningar :d
Sidan jag funderade på har varit uppe här på Buke tidigare men jag kan inte hitta den.

Nä, det är ju alltid skoj o kolla runt lite ifall man hittar nån intressant hingst :D Så gjorde jag innan jag skickade iväg min märr på betäckning.

går det få texten på engelska istället för franska? :angel:

Nej, tyvärr. Fransmän gillar ju inte engelska. ;) Men man kan titta på de fina bilderna. ;) Och om man klickar på de olika rubrikerna så förstår man ändå en del av vad som står. :idea:

Fransmän gillar ju inte engelska. ;)
True :(
De liker jo ikke engelskmenn heller, på franske rivieraen får man null service dersom man snakker engelsk og de tror du er engelsk, straks de skjønner at du er norsk eller svensk får man super service. :rofl:

Sorry for OT.

*KL*

Ni andra har ju bättre koll på hemsidor för franska hingstar! :angel:
Jag kunde franska förut, men nu är den lite dålig....Annars kunde jag ha hjälpt till. :o

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 645
Senast: ako
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka