N

Neisti

Tss.. skrev typ en sån här tråd alldeles nyss.. men den försvann någonstanns.. :confused:

Jaja, jag håller på med en hemsida, men frames, men mitt problem är att det är "ramar" runt de olika rutorna.. så man alltså ser vad dem slutar... och så. Jag vill ju att allt ska "flyta ihop". Hur gör jag för att få bort dessa, ramar? :crazy:

Om jag förstod dig rätt så skriver man frameborder="0" framespacing="0", de olika ramarna har då ingen linje emellan sig.

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Cactus
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 223
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 445
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 038
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna