N

Neisti

Tss.. skrev typ en sån här tråd alldeles nyss.. men den försvann någonstanns.. :confused:

Jaja, jag håller på med en hemsida, men frames, men mitt problem är att det är "ramar" runt de olika rutorna.. så man alltså ser vad dem slutar... och så. Jag vill ju att allt ska "flyta ihop". Hur gör jag för att få bort dessa, ramar? :crazy:
 
Om jag förstod dig rätt så skriver man frameborder="0" framespacing="0", de olika ramarna har då ingen linje emellan sig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 991
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 467
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp