F
flashlight
Sv: Framåtbjudning - betydelse för er?
OJ, vad trist med din fina pålle Missade först detta inlägg, sorry
Jag hoppas det är på rätt väg nu. Det finns en häst i stallet som hade haft liknande skada (som det låter) när den kom och det var läkt men bogmusklerna behövde behandlas ytterligare av ET sen. Nu är han helt ok.
Nej tror du har rätt att man inte får känna den där känslan om hästen inte är ok, och liksidig, just då i alla fall...
Hon fick ju ET-behandling efter ett löp och det var fantastisk effekt direkt. Hon hade skadat SI-leden i en kurva där ngt hände, men eftersom det rättades snabbt blev det inte problem efteråt, vad jag märkt, tvärtom.
Helt ot men fortsätter hålla mig till ämnet snart
Jo- min pålle gick jö omkull i våras och var som plockepinn i rygg + inskränkt vä bröstben som gjord att de muskler som håller upp bogen vart slappa
Behandlade i 2 omgångar då den första inte bahandlade allt.
Nu är det liknande symtom.
Du har så rätt om timing mm och så tror jag att hästen kommer INTE till ÄKTA framåtbjudning så långe den inte är helt loss eller då lösgjord.
Har den de minsta (som min nu) oliksidighet får man inte känna av framåt.bj eller den superkänslighet som vi pratar om.
Själklart måste vi lägga in en korrekt takt, bärighet oavsett utb.ståndpunkt och en energi, shcwung i rörelsen oxå....
Vem har sagt att det är lätt att rida
OJ, vad trist med din fina pålle Missade först detta inlägg, sorry
Jag hoppas det är på rätt väg nu. Det finns en häst i stallet som hade haft liknande skada (som det låter) när den kom och det var läkt men bogmusklerna behövde behandlas ytterligare av ET sen. Nu är han helt ok.
Nej tror du har rätt att man inte får känna den där känslan om hästen inte är ok, och liksidig, just då i alla fall...
Hon fick ju ET-behandling efter ett löp och det var fantastisk effekt direkt. Hon hade skadat SI-leden i en kurva där ngt hände, men eftersom det rättades snabbt blev det inte problem efteråt, vad jag märkt, tvärtom.
Senast ändrad av en moderator: