Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Fast vänta här nu. Det torde inte vara någon nyhet för honom då, ändå A) Har han inte fixat passande gummi, B)gör han försök tillsammans med dig att ta på något han borde rimligtvis redan veta inte funkar C)...dessutom i erigerat tillstånd då vilket nästan är plågsamt då D) De flesta välutrustade män vet av erfarenhet att det funkar att få på gummit innan full erektion uppstått.

:confused:

Jag vet inte svaren på dina frågor. Så det är normalt att det är svårt att få på kondomen om den är större även om man nu skulle ta största storleken på kondomen? Ska man sätta på den tidigare då och hur pass tidigare då? Och gör inte det ont på killen om den nu från början inte ens går att få på?

Hur han har använt kondom tidigare vet jag inte.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Unga människor idag är dåliga på att använda kondom jämfört med äldre generationer, om jag inte missminner mig.

Världens och tidernas mest omvärldsmedvetna generation sägs vara den mest oupplysta. :cautious:
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Det är möjligt att han aldrig använt det tidigare. Han verkade inte fatta läget riktigt. Och jag kunde inte få på den utan att den skulle gått sönder. Han köpte väl fel storlek?
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Jag vet inte svaren på dina frågor. Så det är normalt att det är svårt att få på kondomen om den är större även om man nu skulle ta största storleken på kondomen? Ska man sätta på den tidigare då och hur pass tidigare då? Och gör inte det ont på killen om den nu från början inte ens går att få på?

Hur han har använt kondom tidigare vet jag inte.

Det finns en manual och upplysningstext i alla gummipaket, google kan vara din vän också - det finns flera teknikskolor på nätet i konsten att ta på ett gummi.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Fast jag fattar inte.

Ni har haft sex "några ggr". Varenda gång får han inte på kondomen. Så varenda gång köpte han kanske fel storlek?
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Vi testade en gång (flera gånger under ett tillfälle), det gick inte. Så vi testade aldrig igen. Jag vet själv att det var korkat. Gjort är gjort.
Ska vi träffas igen så vill jag ha det, men hur ska det gå om vi inte får på den.

Jag vet hur man gör, men det är fysiskt omöjligt. Den går inte rulla över ollonet. Kan ju inte gärna slita och dra i kondomen.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Köp större kondomer.
Har han inte använt kondom förut så skulle jag vara otroligt nojjig för sjukdomar, och då menar jag inte i första hand klamydia som du kan medicinera bort.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

http://www.kondomkungen.se/storleksguide

267-12.jpg


Lycka till...
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Har han inte använt kondom förut så skulle jag vara otroligt nojjig för sjukdomar, och då menar jag inte i första hand klamydia som du kan medicinera bort.
Håller med!

Som en kille jag låg med på fyllan en gång. Han fick inte på kondomen (full som bara den) och ursäktar med "det får jag aldrig på fyllan". Låg jag med honom ändå? Yes. Hade jag megaångest efteråt? Yes.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Köp större kondomer.
Har han inte använt kondom förut så skulle jag vara otroligt nojjig för sjukdomar, och då menar jag inte i första hand klamydia som du kan medicinera bort.

Eller hur. Eller som Shane i nu aktuella 'allt för sverige', som blev HIV-smittad första gången han hade sex säger; Det är världens lättaste sjukdom att inte få.



.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Hur funkar det för er?
Vi har ungefär samma grej som ni har. Jag ligger på sidan. Min sambo vill inte veta. Inte veta någonting alls. Så jag berättar aldrig om någonting och alla mina kompisar som får umgås med båda får tänka till lite då de är med sambon eftersom han ju inte vill veta.

Det är några kompisar som tycker att det är jobbigt att umgås med mig och älskaren en dag och nästa dag umgås med mig och sambon, utan att få säga någonting om vem vi umgicks med igår. ;) Men det är så det är.

Sambon vet ju att jag har någon på sidan och han vet säkerligen vem också, bara att jag aldrig berättat.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Varför ska det kännas så förbannat förbjudet när det inte är det?

Hur funkar det för er?

Det känns nog förbjudet av den enkla anledning att normen ser ut på ett helt annat sätt. Likväl de som lever 24/7, TPE, etc. Normen är inte maktförskjutning.

Jag har haft ett öppet förhållande, vi sa iaf att vi hade det. Jag vet att jag aldrig levde ut den sidan men om x:et gjorde det, det vet jag ärligt inte. Vi hade nog aldrig en egentlig vettig dialog kring det hela.
 
Sv: Frågor om öppet förhållande och könssjukdomar.

Har inget förhållande atm. Men jag tycker du bör titta över kondom frågan. Du har fått länkar här på sidan nu. Hade jag haft ett öppet förhållande med någon så hade jag helt klart krävt att hatten ska vara på vid sexuella aktiviteter. Annars kan man ha otur å släppa hem både en å två sjukdom å alla är inte behandlingsbara.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 409
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp